You may also like...

8 Responses

  1. TonE says:

    kak sue, saya ni minat lebih kurang cam kak su gak.. dulu ligat dok kait beg (crochet) skarang tgh sonok jahit manik.. nak mintak contact no. kak sue bleh.. saya org utara gak.. rumah kat sg petani.. rajin jenguk la fotopages saya..

  2. sheda says:

    mcm mn nk buat crochet tu??
    tlg ajar bleh dak?

  3. nina bm says:

    kalu dah reti buat crochet hat tu.. buat la juai.. bule kami beli. bekenan sgt. baby kami rambut nipis(habuan nak kaver).

  4. wani says:

    salam,cheq sue, saya berkenan sgt topi dn hairband tu xbuka utk tempahan ker?kalu ada tlg bth ye

  5. fatim says:

    best nye.. nk belajar jgak.. sy ada baby girl..

  6. lah says:

    che sue…saya nk belajar..tp mcm mana ye..dan yng headband 2 ada utk tempahan k

  7. janah says:

    ada jual lg ke headband?hehehe

  8. ida says:

    assalam semua..cheq-sue bkenan sssggttt …ada jual ke…mcmmana nk wat leh ajar ke…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>