Dapat Kunci Rumah Baru

IMG_2949 

Alhamdulillah, misi cheq-sue sekeluarga ke KL untuk mengambil kunci rumah baru kami di Ampang akhirnya selamat jua. Penantian selama hampir 2 tahun akhirnya tercapai. Pertama kali menjejakkan kaki ke dalam rumah sendiri amat mengujakan. Perasaan suka dan duka bercampur baur. Suka kerana bersyukur dapat memiliki rumah sendiri. Duka pula kerana tak dapat merasa tinggal di situ kerana bertugas di Pulau Pinang. InsyaAllah 2-3 tahun lagi cheq-sue ingin kembali bertugas di HQ.

IMG_2970

 

 

Tanggal 4 Julai 2009 cheq-sue menandatangani surat penyerahan kunci kondo Permai Putra, Ampang.

 

 

 

Cheq-sue berhasrat untuk menyewakan kondo ini secepat mungkin. Maklumlah rumah kalau dibiarkan kosongpun tak elok juga. Bagi yang berminat meh kita tengok view yang sempat cheq-sue ambil di dalam rumah dan juga persekitarannya. Sekiranya berminat boleh contact cheq-sue hp 012-2522276.

Pintu Masuk & car park tetamu                            Perkarangan Lif di tingkat 16

IMG_2950IMG_2980 

Ruang tamu, Balkoni sliding door, 3 bilik tidur      Pandangan ruang makan & dapur

IMG_2965IMG_2958

Adam & Aisyah sebagai Defect Inspector     Cheq-sue masuk ke Bilik Utama view KLCC

IMG_2962IMG_2954   

Balkoni  & Ruang menonton                                 View dari Balkoni

IMG_2952IMG_2964 

View dari Bilik Tidur Utama                                View menghadap pintu masuk kondo              

IMG_2956IMG_2982

Kemudahan Prasarana:

- Kolam Renang, Gym, Dewan, Tadika, Surau, Taman Permainan, Kedai Runcit dll.

Pemandangan 2 buah kolam renang dan bilik salin pakaian

IMG_2984IMG_2985 

Adam tak sabar nak terjun kolam. Tapi kesian sebab tak duduk sini.  

IMG_2997IMG_2996

Adam & Aisyah memang pantang jumpa benda ni

IMG_2988 IMG_2989   

Kemudahan Lain:

Stesyen Petronas & Mc’Donald 2 minit aje        Medan Selera Bunga Tanjung 2 minit aje      

IMG_3001IMG_3005

Hospital Ampang Putri, Ampang Point, LRT, Hotel De’Palma, Plaza Flaminggo 3 minit ajer.

Akses ke KLCC dan KL melalui Lebuhraya Bertingkat Ampang (AKLEH) 5 minit ajer.

 IMG_3008 IMG_3012 IMG_3013 IMG_3011

Pemandangan Indah KLCC dari AKLEH.

IMG_3014

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

You may also like...

3 Responses

  1. sue

    bape keluasan rumah ni? rmh kite 1100. tapikan cam nak jual je cari rumah teres juga la..

  2. zaidi says:

    Cheq Sue,

    Saya bercadang nak beli umah kat situ, skrg ni tgh cari maklumat kenapa umah tu terbengkalai..mana lah tau kot2 pas ni ada masalah ngan pemaju plak..cam lift rosak tak repair, persekitaran tak selenggara..dulu beli brape? nampak kawasan tu cantik.. harap2 cheq sue bleh bg pandangan.. parking berbumbung tak?

  3. sue says:

    Assalamualaikum. salam berkenalan.nama saya sue.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>