Potret Cheq-Sue dari wanwma

Hari ni cheq rasa gembira sangat terima perkhabaran dari wanwma bahawa potret percuma cheq-sue hasil karya wanwma dah siap dan akan diposkan tak lama lagi. Tak sabar menanti potret sebenar, cheq singgah ke blog wanwma dan alangkah gembiranya hati bila terpandang potret wajah yang amat kukenali. Terima kasih wanwma kerana memberi peluang kepada cheq menerima hadiah istimewa ini. Cheq anggap potret ini sebagai hadiah hari lahir cheq pada 28 Mac ini dari seorang sahabat blogger.

potret

 

Kalau pembaca yang lain berminat nak minta wanwma lukiskan potret sila layari http://myart.wanwma.com/

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

You may also like...

2 Responses

  1. wanwma says:

    Sama2 Cheq..lama saya ambik masa nak siapkan lukisan ni, kan! Huhuhu..bulan lepas saya tak sangka dapat projek banyak sangat, tu pasal la lambat. Apa2 pun akhirnya saya dah siapkanya. Alhamdulillah…

  2. emme says:

    Salam, untungnya… aku masih belum bernasib baik. :) Dah lama tunggu wan ni lukis wajah aku ni… :D hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>