Bilik Blogging

Hari ni keputusan demam pilihan raya dah pun diketahui…… Yang menang tentu dah baik demam. Yang kalah tu……demam makin teruk…..jangan lupa makan ubat. Pergi periksa kesihatan…..apa penyakit sebenar, kalau rasa tak der harapan nak sembuh, lebih baik berehat jer lah…….

Ehhh, apa lah yang cheq mengarut ni yea. Rasa malas pulak nak buat sulam dan projek riben pun tergendala dek demam pilihan raya, tak pa lah kan….bukannya selalu. 5 tahun sekali je. Esok dan seminggu dua ni, tentu banyak berita yg kita nak dengar tentang perkembangan Politik Kerajaan Baru yang kita dah pilih ni…..manalah tahu kot kot ada yang letak jawatan…..tentu menarik……risau pun ada…….hmmmmm…..apa-apa pun kita sbg rakyat golongan Marhain ni tetap macam ni jugak, kena kerja cari duit untuk masa depan keluarga……nak menampung kos hidup yang semakin hari semakin naik. Harap-harap lepas ni tol & minyak turun lah.

Oleh kerana tak der apa-apa perkembangan terbaru…..cheq saje nak share suasana tempat cheq blogging.

IMG_0219

Inilah notebook cheq guna untuk blogging, surfing, foruming…..

IMG_0155

Bilik blogging ni memang selesa dan nyaman, kalau letih boleh baring-baring kejap. Katil zaman bujang ni cheq guna masa nak buat kerja-kerja menyulam.

IMG_0156

Inilah 2 orang permata hati yang menjadi IT specialist & Creative Web Designer cheq. Perkembangan tentang diorang ada kat www.adamaisyah.com

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>